donderdag 22 november 2012

Voorpret voor de Masterclass

Al heel lang is een wens van mij om de applicatiecursus bij Ted Storm te volgen.

Dus in het voorjaar ben ik informatie gaan inwinnen. De masterclass van het voorjaar zat al vol en heel misschien zou in het najaar er nog een gaan plaatsvinden.
Ik werd op de wachtlijst geplaatst en zou worden geïnformeerd zodra er meer bekend was.

Paar weken geleden was het zover, ik kreeg bericht op een avond, vlak voor het naar bed gaan. Dus ik meteen, zonder goed te lezen, antwoordde: ja, ik wil meedoen. Blijkbaar was ik niet de enige die het niet goed gelezen had, want de volgende dag kwam er een mailtje overheen. Het bleek om een vooraankondiging te gaan en nog niet de inschrijving. Achteraf gezien stond dat er ook duidelijk.

De inschrijving was afgelopen maandag, vanaf ongeveer 12.00 uur zou het op de website worden geplaatst. Dus ik had het in mijn iPhone gezet, in de agenda met alarm en een kwartier vrijgepland op mijn werk, stel je voor dat ik vergadering zou hebben. Prompt was de computer super traag op het werk en uiteindelijk om 12.13 uur het inschrijfformulier digitaal verstuurd. En dan maar wachten, ik was natuurlijk wel weer aan het werk gegaan. Maar ik wist niet wanneer ik antwoord zou kunnen verwachten.

Dinsdagavond kreeg ik een mail dat ik nummer 8 was (er zijn maar 10 plaatsen). Kun je nagaan hoe snel dat gaat.
Dus ik zit erbij en ben helemaal happy.
29, 30 en 31 januari is het zover, dan mag ik naar Friesland, Eernewoude, voor de masterclass applicatie 1 van Ted Storm.

Op de foto zie je de laatste quilt van Ted: ElaTED, ze heeft daarmee the Founders award mee gewonnen in Houston. (De foto heb ik geleend van de site van het Quiltkabinet.)
Meer informatie te vinden op www.tedstorm.nl en www.quiltkabinet.nl

Lieve groetjes
Elly


8 opmerkingen:

  1. Wat geweldig voor je Elly! Heerlijk vooruitzicht. Dan is het toch wel handig als je zo'n i-phone hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat je erheen kunt. Ze makt zulke mooie quilts. Er valt vast veel te leren van haar. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend veel plezier, lijk me een super workshop
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Elly dat is nog eens iets om naar uit te kijken volgens mij kun je het niet van niemand beter leren.Groetjes en een fijn weekend Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kom weer bijlezen hier!
    Super vooruitzicht, die masterclass!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hier komt spuit 1: loop weer vreselijk achter met lezen!!
    Wat goed dat het je gelukt is om een plekje te bemachtigen!! Ik maakte dezelfde fout, hoor, niet goed lezen en aanmelden terwijl het nog niet kon.........:(
    En toen we konden aanmelden had ik een begrafenis.......:(......gelukkig iemand gevonden die mij aangemeld heeft! En ik heb ook een plekje in deel 2, eind februari!!!
    Dus ik ben ook blij en verheug me enorm.....
    Fijn weekend, groetjes, Sylvia
    ps en als je vervoer zoekt, je weet het, he?!

    BeantwoordenVerwijderen