woensdag 28 november 2012

Ik heb de sleutel

Ja, ik heb eindelijk de sleutel van mijn quiltwinkel. Helaas was alleen het raam nog niet geleverd en dat met deze kou, als er maar geen sneeuw komt. Er staan al een paar verhuisdozen klaar. De toonbank is ook al geleverd en zelfs al een aantal stoffen.
Maar helaas moet alles nog even wachten tot ik vakantie heb. Zoals je ziet is alles casco opgeleverd en alles moet nog gedaan worden, zoals behangen, schilderen, verlichting en dan nog de inrichting. De laatste week van december kan ik er mee aan de gang. Dus de opening zal pas in het nieuwe jaar zijn.
Misschien alvast beginnen met voorbeeld quilts voor de cursussen!
De foto is helaas een beetje donker, maar ja het is ook al avond.

7 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n blanco winkel. Heel veel plezier met het afbouwen, decoreren en inrichten van je winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk !!! echt een feestje hoor, winkel inrichten.. wat ga je op de vloer doen bv en de wanden??? en doe je ook verlichting?? en kasten en een workshophoekje en en... en....
    Mijn winkeltje is al een paar jaar oud maar ik zoek nog steeds naar leuke dingen en natuurlijk naar stofjes met kleine motiefjes..
    Veeeeeeel plezier met het werken aan je winkeltje !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh...erg leuk, succes met je quiltwinkel!
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk Gefeliciteerd met de sleuteloverdracht. Nu kun je los!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We krijgen wel een uitndodiging voor de opening hè Elly?! Met een feestje natuurlijk. Hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeft je quiltwinkel al een blog ? :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel plezier met het maken/inrichten van je winkeltje! Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen