zondag 4 november 2012

AFFO: stadje bouwen

Ja jullie lezen het goed, mijn stadje bouwen is af. Hij is 60 x 60 cm


In het voorjaar heb ik een workshop bij de Bricoleur gevolgd.
Ik zag het stadje ook echt onder mijn handen groeien. Daarna alles machinaal vastzetten. Dat was echt veel werk, zitten ook veel foutjes in en dan is het een kwestie van loslaten. Nee El, niet uithalen, lekker laten zitten. Ik heb hiermee echt leren borduren op de machine. De achterkant ziet er niet uit, maar dat maakt niet uit, komt toch te hangen.
De raampjes heb ik soms met een pincet er op zitten doen.
Ik heb er een goed gevoel over.

Groetjes Elly

4 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig geworden. Mooie kleuren gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor Elly. En hoewel ik niet zo van de rood kleurtjes ben, vind ik het hier wel erg mooi bij. Het maakt het zo sprekender.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. applaus voor je stadje: ik vind het hartstikke leuk geworden!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en bijzondere quilt....prachtige kleuren, in een woord wauw.

    Vrolijke groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen