zondag 25 november 2012

Lensquilt update

Tot zover ben ik nu met de lensquilt.
Ik had een stukje te krap op het randje, dus ben ik met fraycheck aan de gang gegaan. Maar dat voelde helemaal niet goed, nu al zo een fout in de quilt.
Ik ben het gaan uithalen. Dat fraycheck zorgt dus echt dat het goed vastzit, wat een moeite heb ik gehad om het uit te halen. Ik had dat blok beter opnieuw kunnen maken. Het blokje is nu wel in orde.
De foto is een beetje donker uitgevallen.


De storm is al aardig aan het opkomen. Ik wilde naar het stoffenspektakel gaan, maar ik blijf mooi thuis. Ps ik lees net op Facebook dat stoffenbeurs is afgelast. Fijne zondag

12 opmerkingen:

  1. Uithalen is nooit leuk, maar het wordt mooi.
    Hier waait het behoorlijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Gaat een hele mooie quilt worden, zo met die kleuren. En die storm, ach het is toch heerlijk om een goed excuus te hebben om binnen lekker door te fröbelen???
    Groet, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het ergste van de storm is hier ondertussen voorbij, maar vannacht rond 4 uur was het erg! mooi werk, je lensquilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat donkere is eigenlijk wel heel mooi; dan komen die blauwe middenstukjes er extra fel uit.
    Hier liggen veel takken op de grond; in mijn straat staan nogal wat flats te koop. Door de storm liggen er een paar Te Koop borden op straat. Gelukkig dat mijn auto in de garage staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. t stormt hier ook.... kun je lekker door met je lensquilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi begin al. Je kunt beter uithalen dan je ergeren. Hier stormt het nog steeds. Dus quiltweer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw!! Ik ga eerst een kwart maken, moet nog 2 blokjes en dan kan de kwart aan elkaar genaaid worden.
    Ik zou eerst ook beginnen zoals jij doet, maar toen bedacht ik me dat de moeilijke blokjes dan als laatst gemaakt moeten worden, dus heb ik me bedacht..
    Want ik ben bang dat ie dan weer blijft liggen..
    Hier waait het wel hard, maar niet zo hard als bij jullie.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi Elly, wel balen van het uithalen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er al veel belovend uit Elly
    Fijne zondag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die quilt lijkt me toch een heel gepuzzel. Ik zag hem net bij Jolie. Het is wel een heel mooi en bijzonder patroon hoor.
    Verstandig dat ze de beurs hebben afgelast. Je kan vandaar maar beter in huis blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om te zien dat je er ook mee bezig bent.... Leuk ook de wat donkere kleuren. Succes...

    BeantwoordenVerwijderen