woensdag 21 november 2012

Vingerhoedjes

Weer een nieuwe aanvulling voor mijn vingerhoedverzameling.

De tweede van links heb ik van Marleen gekregen. Die had zij in het België weekend aan Merel meegegeven voor mij. Oké het heeft even geduurd, maar nu heb ik hem ontvangen. Volgens mij wilde Merel er gewoon zelf even van genieten LOL.
De derde en vierde heb ik van Merel gekregen.
De laatste heb ik van mijn zus gekregen. Haar vriend zoekt regelmatig vingerhoedjes voor mij. Deze hebben ze meegenomen van de Zaanse Schans en er staat Amsterdam op. Ja het is toch erg, woon ik zelf in Amsterdam, maar ik had er geen een uit Amsterdam.
En de eerste heeft dus haar vriend voor mij meegenomen uit Liverpool.

Ik vind het zo lief dat iedereen aan mijn vingerhoedjes denkt.
Super bedankt allemaal.


6 opmerkingen:

  1. Leuk vingerhoedjes. Ik spaar ze ook, en hier denken ze ook aan me als ze eens een vingerhoed tegen komen. Lief he'?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vingerhoedjes heb je er weer bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn gemakkelijk als cadeautje/souvenir aan te schaffen. Hoeveel heb je er intussen? Een quiltvriendin van mij heeft er over de 1600, en allemaal verschillend... Succes met je verzameling!
    Groet, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende exemplaren heb je er weer bij
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh leuk Elly, jij ook al nieuwe vingerhoedjes. Ik kreeg er deze week ook onverwacht eentje bij. Het blijft leuk hè, vooral als mensen zomaar aan je denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige vingerhoedjes, ik spaar z sinds kort ook!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen