zaterdag 24 november 2012

Atarashii vervolg

Dit is wat ik tot nu toe heb gedaan.
5 zijn er klaar en 3 voorbereid. De rest ligt geknipt klaar, het moeten er 18 worden, dus ik kan nog even voort.






Ander halve week geleden vond ik het weer nodig om lang uit te liggen. Mijn collega zette mij af bij de bushalte. Ik stapte uit de auto en ben vrijwel zeker achter de riem van mijn andere tas blijven hangen, paf, daar lag ik met mijn heup op de stoeprand. Ik was al blij dat ik niet op mijn knie was gevallen. Helaas is nu wel het resultaat dat ik niet goed kan zitten, het liefst zit ik onderuit gezakt op de bank, maar dat is weer niet goed voor het SI gewricht, dus die gaat nu ook weer opspelen.
En ik wilde zo graag weer verder met de lensquilt op de naaimachine, maar dat doe ik nu maar af en toe. Ik zit natuurlijk de hele week al, daar ik voornamelijk een kantoorbaan heb.
Gisteren vroeg ik advies aan mijn Fysio, ik ben er nog steeds onder behandeling voor mijn tenniselleboog. Het zijn flinke kneuzingen en op mijn heup heb ik een flinke zadeltas, wat ik zelf nog niet eens had gezien.
Ach, het gaat wel weer over voordat ik een jongetje word.

Allemaal een fijn weekend.

7 opmerkingen:

  1. Deze techniek wil ik ook nog eens maken. Voorzichtig met je billekes en aanverwanten want je hebt ze wel nodig voor lange ritten achter je naaimachine.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oke. Ik zal maar niet vertellen wat mij van de week is overkomen. Wel dat ik meteen aan de arnica ben gegaan. Dit is er ook om in te nemen. Het gevolg is dat de zwelling na een dag weg was. Niet de kneusing. Arnica moet je wel zo vlug mogelijk gaan gebruiken.
    De atarashii vind ik erg leuk. Heb in het verleden er ook een paar gemaakt, maar kreeg ze niet echt mooi. Misschien nog eens proberen. Ben nu natuurlijk (hmm hmm) veeeeeel bedrevener.

    Groetjes Marjolein uit Zoetermeer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren gebruik je. Ik heb hier een quilt van gemaakt. Ach dat vallen. Ik kan na 4 maanden nog niet behoorlijk lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vervelend het Elly. En met gewrichtsklachten enz. ben je vaak al extra voorzichtig. (En soms gebeurt er dan juist iets!).
    Betr. tenniselleboog. Zelf heb ik een RSI pols gehad en tenniselleboog. Fysio, braces, enz hielp niet. Ben uiteindelijk bij een acupuncturist terecht gekomen en zo ben ik beide kwijt geraakt.
    De Atarashii wordt schattig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hè bah Elly, hoe kan je dat nou doen!! Vervelend joh. Voordat je het weet is zoiets gebeurd. Ik heb het ook wel eens gehad dat ik met mijn voet in het hengsel van mijn tas vastzat en PLOF, daar lag ik.
    Die atarashi vind ik enig!! Daar kan je wel lekker op je gemak mee doorgaan, denk ik. Toch een fijn weekend hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi Elly! ik heb het ooit ook gemaakt, en er ligt nog een driehoekjes atarashii in de ufo-bak!

    BeantwoordenVerwijderen