maandag 8 oktober 2012

Workshop met Di Ford

Afgelopen vrijdag was ik bij Den Haan & Wagenmakers voor een workshop gegeven door Di Ford

We zijn aan de slag gegaan met een marinierscompas door middel van speciale mallen. Ik was eerst best wel sceptisch over deze mallen, maar ik ben helemaal om. Ze zijn ideaal.

Di heeft ook laten zien hoe je broderie perse maakt. Jeetje ik kijk nu echt anders naar stoffen. Wat een inspirerende vrouw.
ik heb wel foto's, maar mijn computer doet het niet. Ik werk nu vanaf mijn iPad. Dus de foto's houden jullie nog te goed.
Helaas voelde ik mij niet 100% en voelde ik me niet goed worden tijdens de lunch. Maar na medicatie en de goede zorg van Nel, kon ik weer verder.

Ik heb deze dag niet veel gedaan, maar ik had het voor geen goud willen missen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten