maandag 15 oktober 2012

Mallen en collectorsitem

Hier een foto van de mallen die ontwikkeld is door Di Ford en Petra Prins voor de marinierscompass. Echt ideaal om te werken, met name als je met de hand werkt. Hoewel ze ook met de naaimachine heel goed te gebruiken zijn.




Helaas was de snijmat uitverkocht. Dus toen ik vorige week bij de bee van Birdblocks was even binnen gewipt bij de buren en ze hadden de matten binnengekregen. Maar ja nu ook nog mee zien te nemen. De mat heeft een doorsnede van 15". Dus toen hadden Elsbeth en Josefien de collectorsitem tas in gedachten. Nu moest deze wel extra verstevigd worden, anders zou het nog door de tas heen zakken. Ik moest Josefien wel beloven dat ik er een apart plekje voor zou zoeken en een foto op mijn blog zou plaatsen. De foto heeft Josefien al via facebook gezien, maar het lukte niet eerder om het op het blog te plaatsen daar mijn computer stuk was. Dus Josefien: bij deze op mijn blog:
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten