zondag 14 oktober 2012

Quilt en borduurfestival in Enkhuizen

Eind september ben ik naar het quilt en borduurfestival in Enkhuizen geweest. Dit was georganiseerd door Veltropshop.

Het eerste dat ik zag toen ik binnenkwam waren de winkeltjes. Alles was ruim opgezet en goed overzichterlijk. 

Achteraan stond Jacqueline de Jonge van  Becolourfull te demonstreren. Via Facebook had ik al contact met haar gehad. Dus het was wel heel leuk om elkaar zo te ontmoeten. psst ik heb de foto van haar faceb ook afgeplukt.




Ook ben ik Joke uit Zweden nog tegengekomen. Op een of andere manier komt er nooit wat van om met elkaar af te spreken als zij in Nederland is. Ik werk natuurlijk ook nog fulltime. Later kwam ik ook nog Chris van Quilts and friends  tegen, die was door Joke gestuurd LOL. Leuk Chris om je nu eindelijk in het echie te hebben ontmoet.

Ik kwam Anneke en Ina van de kletserslijst tegen en Maria die ik weer van Twitter ken en nog veel meer uit het quilterswereldje. Gek he op zo een beurs LOL


Je moest alleen wel heel erg oppassen hoe je liep, je liep over de graven heen, tja en die zijn niet bepaald recht en aangezien ik kampioen vallen ben, moest ik dubbel oppassen.


Ik heb weer genoegd inspirerende (en ook niet inspirerende) quilts gezien.

En dit was mijn buit. O.a. achterkantstof en tussenvulling voor mijn samplerquilt van de beginnerscursus die ik eindelijk aan het afmaken ben. En ik ga me wagen aan een patroon van Becolourful.


Heerlijk zo een dagje uit. Ook al ben ik de volgende dag totalloss, hier kan ik weer op teren.

1 opmerking:

  1. zo, ik ben even bijgelezen, werd wel tijd en af en toe ' mag' ik even wat lezen, tussen het bouwgeweld door..........:(
    leuk, hoor, de tas van den H&W! En mooi plekje!
    Ook aan een quilt van J de J, ik heb hier nog een halve liggen: gaat em niet meer worden, helaas!! Slechte cursus daarvoor gehad in een winkel die niet meer bestaat, maar ik kwam er niet uit en begeleiding: ho maar!! Inmiddels zijn de stoffen al gebruikt voor andere dingen.
    Je pie and tarts blijf ik altijd waanzinnig leuk vinden, ik heb één tart maar ooit.........komen er meer.
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen