vrijdag 19 oktober 2012

Verhuizen: to be or not to be

Aan de ene kant wil ik heel graag op weblog blijven. Het is een heel mooi programma met veel mogelijkheden.
Maar jeetje, wat zijn er veel storingen waardoor mijn blog niet bereikbaar is. Of dat men hier niet op kan reageren. Of dat ik zelf überhaupt niet op mijn weblog kan komen.
Het ontneemt me echt de lust om te bloggen.

Al een kleine periode blog ik nu dubbel. Op weblog en hier opblogspot. Dus mijn verhaaltjes zijn altijd terug te lezen. Blogspot ziet er nog niet zo fraai uit, maar daar heb ik ook even geen tijd voor. Dus de kans is groot dat ik straks voorgoed daar naar toe verhuis.

Hierbij alvast een adres van mijn tweede "huis"; www.creatievelingelly.blogspot.nl
En het adres van mijn eerste 'huis": www.creatievelingelly.weblog.nl

Allemaal een fijne weekend

groetjes Elly

4 opmerkingen:

  1. Elly, je hebt je blogspot adres verkeerd getypt. Er staat nu blogpost i.p.v. blogspot.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga je voortaan hier op volgen.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ga je zeker volgen op je blog.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het al lang geleden opgegeven op weblog en ben erg tevreden of blogspot.

    BeantwoordenVerwijderen