zondag 14 oktober 2012

Workshop Di Ford vervolg

Gelukkig doet mijn computer het weer, dus nu kan ik de foto's laten zien. Niet dat ik die dag veel foto's heb gemaakt, daar ik me niet goed voelde. Dat is overigens nu pas aan het herstellen. Misschien volgende keer toch maar thuis herstellen en niet met alles doorgaan.

Hier ben ik met Di Ford.



En dit is mijn marinierscompas. Ik ben nu bezig met de hoeken zodat het vierkant wordt. Daar moest ik eerst stof voor halen. Ik had eerst roze hiervoor, maar dat maakte het te flets.



Mijn stof leende zich ook niet voor de broderie perse. Dus daar ben ik niet mee verder gegaan.



Ik zie dat ik geen foto van de mallen heb gemaakt. Dat vind ik toch wel heel prettig werken, zeker als je met de hand werkt. Op het moment dat ik weer update plaats van de marinierscompas, zal ik daar ook een foto van plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten