zondag 21 oktober 2012

Beginnerssampler

Twee jaar geleden heb ik de beginnerscursus bij Den Haan & Wagenmakers gevolgd. Toen vond ik dat ik een beginnerscursus moest doen. Maar ik had beter moeten weten, inmiddels had ik zoveel geleerd met andere workshops en door de boeken die ik heb en internet. Ik had die cursus helemaal niet nodig. Heb ik er spijt van, nee dat niet. Ik vond het een leuke en gezellige groep en eindelijk zou ik een sampler gaan maken. Alleen dan moet je die natuurlijk wel af maken. Op Facebook zijn we gestart met een pagina voor UFO´s. Dit is mijn UFO en ik ben met de UFO bezig van het dorpje bouwen, maar die doe ik op naaimachine. Het stimuleert wel zo een pagina.

Inmiddels heb ik nu twee blokken klaar en de laatste twee ga ik vanmiddag knippen.



De blokjes zijn nog niet gestreken. Dat doe ik pas als de top in elkaar zit.

Allemaal een fijne zondag.

lieve groetjes Elly
 

1 opmerking:

  1. Do you need free Instagram Followers & Likes?
    Did you know you can get them ON AUTO-PILOT & TOTALLY FOR FREE by registering on Like 4 Like?

    BeantwoordenVerwijderen