maandag 27 augustus 2012

Tennisarm

Het is een beetje stil op mijn blog. Dit komt onder andere dat ik last heb van mijn elleboog.

 Drie maanden geleden de verhuizing op mijn werk en daarmee heb ik mijn arm overbelast. Twee maanden geleden naar de huisarts gegaan: overbelasting van de aanhechtingen. Advies: balans zien te vinden in rust en bewegen.
In plaats van verbetering verergert het alleen maar. Afgelopen vrijdag naar de fysio gegaan. Officiele diagnose: tennisarm.

Ik quilt af en toe wel, maar met veel beleid. Het kan gewoon niet anders.
De muis heb ik al links van de computer en ook maar meteen een draadloze muis aangeschaft, gaat even wat handiger. Maar ook al doe ik rustig aan en gebruik ik de muis links, na een dag werken ben ik kapot. Je doet toch vrij veel met rechts. Ik kan nu eenmaal niet alles links doen. Na een whiplash en een frozen shoulder heb ik aan die kan weinig kracht.

Ach er komen wel weer beter tijden. Ik ben gelukkig, meestal, positief ingesteld.

2 opmerkingen:

  1. Snelle beterschap Elly, de betere tijden komen er zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet helemaal hoe je je voelt !!! Zit zelf ook al 4 maanden met een tennis elleboog en bij mij is nog geen vooruitgang. Hopenlijk geneest die van jou sneller !

    BeantwoordenVerwijderen