zondag 19 augustus 2012

Quiltwinkels in de vakantie

In mijn vakantie heb ik aardig wat quiltwinkels bezocht. Twee fysiek en de rest digitaal.

Al mijn aankopen heb ik al opgeruimd of in gebruik en ik zo ook niet meer weten bij wie ik wat heb gekocht. Een ding is zeker, mijn vakantiegeld moet weer worden aangevuld LOL.

Ik ben bij De Bricoleur en Birdblocks geweest. Wat een schande, ik ben dit keer niet eens even bij Den Haan en Wagenmakers binnengelopen. Die dag was de gaypride en mij veels te druk in de stad, dus dan ben ik blij dat ik weer thuis ben.

Bij de volgende winkels heb ik via het world wide web besteld. Wat een genot is dat toch. Vanaf je luie stoel in al die winkeltjes snuffelen, bestellen en het wordt aan de deur bezorgd. Wat wil een mens nog meer?

Stuk voor stuk keurige service en vrijwel de volgende dag in huis.
De Quiltkoffer
Reuvinger quilt en hobby
Elly Prins

De quiltster
Kwibbels

 

1 opmerking: