zondag 30 december 2012

Polswarmers update

De eerste lap is klaar. Deze wol moet eigenlijk op pen 5 of 6 worden gebreid, maar die had ik niet liggen, dus ik brei op 4,5.
Ik moest wel weer bedenken hoe je moest afhechten, het is best lang geleden dat ik voor het laatst heb zitten breien.
De volgende zit al op de pennen, ik kan weer even verder. Op deze foto is wel te zien dat het roze is.

Om nog even terug te komen op de duimvingerhoed. Dit is ook een zilveren, ik heb een nikkelallergie, dus ik kan alleen maar de zilveren hebben. Het cupje waar de naald invalt is van roestvrijstaal. De kans op slijtage is nu heel nihil.

4 opmerkingen:

  1. Lekker kleurtje. Bedankt voor je uitleg over de vingerhoed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke polswarmers worden dit mooi kleurtje hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker roze en lekker warm ziet het er uit.
    Wat slim om dat cupje van roestvrij staal te maken. Zilver is eigenlijk een beetje te zacht. Grappig dat jij daar altijd mee werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke en vooral handige polswarmers! Heerlijk hé, om weer eens te breien. Ik ben zelf ook na 20 jaar weer aan 't breien geslagen, maar dan vnl voor een barbiepop.
    Groetjes, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen