vrijdag 21 december 2012

Kerstboompje

Laatst had iemand dit boompje op mijn oude blog gezien. Het was leuk dat ik de reactie op een verjaardag las en ik even niet door had over welk boompje het ging en juist een aantal van mijn familieleden begrepen gelijk om welk boompje het ging.

Dus degene die hier naar op zoek was, laat in je reactie bij de gegevens je emailgegevens achter dan kan ik het naar je toe mailen. Je emailadres wordt echt niet op de site weergegeven. Of het envelopje onder dit bericht aanklikken is ook een mogelijkheid.

6 opmerkingen:

  1. Oh wat een leukerd. Ik zag het laatst ook bij iemand anders, maar ik weet niet meer bij wie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk boompje. Ik heb hem hier ook hangen.

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Vanuit Zweden, wensen wij jou en je familie hele fijne kerstdagen toe, en een heel gelukkig 2013 met veel liefde geluk, en vooral gezondheid, en veel handwerkplezier, volgend jaar dat we samen mogen delen
    Liefs Joke en Angus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken het boompje maar heb het nog nooit met belletjes in gezien! Leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat een leuk boompje, zou daar graag het patroon van wiwllen

    ria t.

    BeantwoordenVerwijderen