zondag 8 juli 2012

vrijdag / zaterdag

Aangezien ik toch wel erg veel last van mijn elleboog blijf houden. Ben ik toch maar even naar de huisarts geweest. Overbelasting! (Door de verhuizing van mijn werk ruim een maand geleden.)
Nu moet ik de balans zien te vinden tussen rust en bewegen. Tja, dat doe ik al een maand lang. Stom eigenlijk dat je dan toch weer teleurgesteld bij zo'n arts vandaan komt. Je verwacht tegen beter weten in dat hij iets heeft of zegt zodat het zo over is. Maar nee, er is niets voor. Ja meer pijnstilling, dat hoef ik niet. En ik moest er rekening mee houden dat ik in maanden moest denken van herstel. Ach, ik ben inmiddels niet anders gewend.

Ik ben wel heel gedoseerd af en toe weer aan het quilten. Echt met beleid.

Gisteren naar de bee geweest (en nee weer geen foto's gemaakt). Het was weer gezellig, even over totaal andere dingen praten. Ik heb maar een naadje van mijn Pie & tart aan elkaar gezet. Doe ik het met beleid of niet? Daarna even de stad in en daarna op ziekenhuisbezoek met Anita bij een vriendin in het AMC.
Wat was het druk in de stad. Veel toeristen en drie grote evenementen: De Dijk, Madonna en Dance Sensations. Ik vind die drukte drie maal niks. En de metro naar het AMC was ook nog eens super warm, bah. Terug zijn we ook met de trein gegaan.
Uiteindelijk was ik pas om zes uur thuis. Totalloss. En voor de zaterdag lag ik al voor tien uur in bed, ik was echt doodop.

Vandaag een lekker relaxe dagje. Met regen!

Allemaal een fijne zondag.

2 opmerkingen:

  1. He wat naar nu omdat te lezen Elly, wat zal je het missen je quilten, maar misschien iets kleins!
    Heerlijk even zo een dagje Amsterdam,
    Ook hier is het pet weer, lijkt wel herfst.
    Groetjes Joke en een hele fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ps vergeet ik! sterkte en beterschap knuf

    BeantwoordenVerwijderen